Norintiems pasistiprinti – nauji „Kauno grūdų" ir „Žalgirio" produktai

2024-09-06

Vienas didžiausių Lietuvos maisto gamintojų AB „Kauno grūdai“ ir garsus šalies krepšinio klubas Kauno „Žalgiris“ sujungė jėgas pristatydami naują produktų liniją, papuoštą legendinės komandos simbolika. Ši partnerystė žymi naują etapą bendrovės ir krepšinio klubo partnerystėje.


Jau netrukus prekybos centrų lentynose pasirodys „Kauno grūdų“ specialiai sukurti „ACTIVUS“ prekės ženklo produktai su „Žalgirio“ ženklu – vartojimui paruošti, patogūs ir maistingi gaminiai, tokie kaip čili sriuba su jautiena, grikių košė su vištiena bei baltyminiai batonėliai. Šie produktai skirti ne tik aistringiems krepšinio sirgaliams, bet ir visiems, vertinantiems skonį, kokybę bei patogumą.


Marketingo kampanija – stiprus žingsnis
„Kauno Grūdai“ ir „Žalgiris“ pradeda skaičiuoti jau trečius bendradarbiavimo metus. Pasak bendrovės vadovo, tokios partnerystės padeda stiprinti pozicijas rinkoje, didinti pardavimus ir prekės ženklo žinomumą.
„Verslo ir sporto bendradarbiavimas jau seniai žinomas kaip tobula kombinacija – sporto organizacijoms generuojanti pajamas, o verslui suteikianti unikalią galimybę pasiekti platesnę auditoriją, sustiprinti prekės ženklo įvaizdį ir kurti emocinį ryšį su vartotojais, – sako „Kauno grūdų“ Generalinis direktorius Andrius Pranckevičius. – Be to, sportas yra neatsiejamas nuo energijos, pasitikėjimo savimi,  komandinio darbo, tikslų siekimo. Šie aspektai, siejantys prekės ženklą su sportu, stiprina klientų lojalumą ir pasitikėjimą.“
Pasak bendrovės vadovo, sportas atveria kelią ir kūrybingoms rinkodaros idėjoms, o licencijuoti produktai – naujas bendros rinkodaros žingsnis. Per kelerius partnerystės metus bendrovė su krepšinio klubu organizavo įvairias akcijas, integravosi su atrakcijomis ir renginiais rungtynių metu. 
„Galų gale, „Kauno grūdus“ nuo pagrindinių „Žalgirio“ namų („Žalgirio“ arenos), skiria tik upė, abiejų organizacijų šaknys glūdi Kaune, todėl ši partnerystė  paremta ir sentimentais, meile miestui bei krepšiniui“, – pasakoja „Kauno grūdų“ vadovas.
Naujais „Žalgirio“ licencinių produktų krepšelį papildžiusiais gaminiais džiaugiasi ir „Žalgirio“ partnerysčių pardavimo vadovas Donatas Norkevičius.
„Žalgiris“ džiaugiasi galėdamas pradėti šį naują etapą su „Kauno grūdais“. Kartu pristatydami „ACTIVUS“ prekės ženklo produktus apjungiame sportą ir mitybą, o rezultatas turėtų patikti tiek krepšinio entuziastams, tiek sveikuoliams. Toliau stiprindami partnerystę, tikimės ieškoti naujų įsitraukimo ir kūrybiškumo galimybių“, – sakė „Žalgirio“ partnerysčių pardavimo vadovas. 


 

Produktai aktyviems ir skubantiems
„ACTIVUS“ produktai su „Žalgirio“ ženklu orientuoti į plačią auditoriją – nuo aistringų krepšinio sirgalių iki nuolat skubančių ir patogių, tačiau maistingų pasirinkimų, ieškančių vartotojų. 
„Kauno grūdai“ savo gaminamos produkcijos mėgėjams šį kartą pasiūlys čili sriubą su jautiena bei grikių košę su vištiena bei shiitake grybais. Produktai yra paruošti vartojimui, juos tereikia pasišildyti, o tai reiškia, kad per kelias minutes galite maistingai ir sočiai pavalgyti. Taip pat siūlysime po ranka visuomet turėti sveikatai palankų užkandį – proteininį (baltyminį) batonėlį, greitai numalšinantį alkį ir padedantį surinkti reikiamą baltymų paros normą. Produktus jau noriai skanauja ir jais stiprinasi klubo krepšininkai“, – pasakojo bendrovės „ACTIVUS“ prekės ženklo vadovė Oksana Šimoliūnaitė. 
„ACTIVUS“ ir „Žalgirio produktai“ produktai jau netrukus pasirodys didžiuosiuose Lietuvos prekybos tinkluose. Kaip ir kiti licenciniai „Žalgirio“ vardo produktai, taip ir „ACTIVUS“ parduoti gaminiai prisidės ir papildys „Žalgirio“ biudžetą.
Primename, kad konservuotas ir vartojimui paruoštas sriubas, daržoves bei košes gaminančią gamyklą „Grybai LT“, „Kauno grūdų“ bendrovė iš „Auga Group“ įsigijo praėjusių metų liepą.